Bitka s časom 3


A veselje ne traja prav dolgo, saj je pri vseh blagajnah predolga vrsta, da bi pravočasno poravnal položnico.
Tudi pri vrivanju nisem prav uspešen, sprehajam se gor in dol, vmes saj petkrat pogledam na uro a v resnici ne vem kaj bi, končno le vidim rešitev saj pri povsem nepravem okencu na prigovarjanje le nekako uspem dobiti potrjeno položnico, tako da pustim denar bančnemu uslužbencu, ki bo transakcijo delno izvedel naknadno. Kmalu zatem sem zopet pri potnih listih. Nov dokument je že izpisan, vendar brez težav tudi tu ne gre. Predloženi sliki sta namreč isti kot v starem potnem listu, kar pomeni da sta starejši kot pa dovoljujejo predpisi. Predpisi se pac ne smejo kršiti sem kar nekajkrat slišal. Laž tu ne bi dosti pomagala saj se iz starega dokumenta lepo vidi, kdaj je bil izdan in koliko sta stari enaki sliki, zato mi tudi tu ne preostane drugega kot prošnje in moledovanje.
Očitno sem izgledal že tako nebogljen, da se mi le usmilijo in dokončajo listino s slikami, ki sem jih pac edine imel. Z velikim zadovoljstvom se zahvalim in malodane poletim proti izhodnim vratom, kjer je skoraj na stopnicah k sreci še vedno parkiran moj prevoz. Vskočim v avto in že sva na poti proti Brniku. Ponovni pogled na uro; 12 10 - petek. Povratek je manj obremenjujoč, z manj zastoji, skratka hitrejši v resnici ali le zaradi večjega optimizma je nepomembno. Tri minute pred uradnim odhodom letala izskočim iz avta in v času 00 smo s še vročim potnim listom zadnji potniki na letu BA 2867 za London oziroma Havano.
V zahvalo vsem, ki so rešili nerešljivo.