Gvatemala 5 Sedem pogojev

Pogledal me je izpod ščitnika na kapi. Brki so se mu privihali in dvignil je roke z dlanmi navzgor, kot bi hotel reči: no, si videl?
Da, videl sem, da sem na pravi poti, in sem nadaljeval: »Seveda je za vsak vizum potrebna avtorizacija, vendar bi želel vedeti, če je za tranzitnega enaka kot za turističnega? Kako vaš zakon to formulira?«
Možak je vzdihnil in od nekod prinesel knjižico z zakoni. »Kar poglejte, za pridobitev vizuma je sedem pogojev. « Zdaj me je tudi on vikal. Bral je točke in s prstom šel od ene do druge. »Pri turističnem vizumu je enako, « je pokazal na točke s pogoji.
»Moja španščina je preslaba, da bi razumel vse pravne izraze, ampak ali ne bi prešteli točk? Za turistični vizum jih je sedem, za tranzitnega pa le šest. « Policaj se je popraskal po glavi in se poglobil v zakonik. »Caramba, res je, ena manjka. «
Zdaj sem čutil, da sem zmagal. Zadal sem zadnji udarec: »Verjamem, da je treba vizum odobriti, vendar nikjer ne piše, da mora to storiti Direccion General de Migracón v Ciudad Guatemala.
(se nadaljuje)

Uroš Blažko