Roke na volanu



Tine Zupan: ZDA

Zvečer sem se vozil po mestu Phoenix in iskal restavracijo Sizzlers, kjer lahko za nekaj dolarjev ješ kolikor moreš. Iz neke ulice zavijem na glavno cesto, ki je imela kakih 5 pasov. Ker je bilo pasov toliko, sem prehitro zavil in v bistvu zapeljal v nasprotni vozni pas. Po kakih 5 metrih sem, ko sem zagledal robnik na desni strani, to opazil in hitro dal v vzvratno in zavil na pravi pas. Na srečo ni bilo nobenega prometa.
Tako sem se odpeljal naprej in čez pol minute je za menoj pridrvel policaj z lučmi. Ker je bila cesta v bistvu avenija, sem kar nekaj časa iskal mesto, kjer bom ustavil. Ker sta za mano vozila policaja s sireno, sem poiskal prvi parkirni prostor, seveda zavil čez polno črto, ustavil avto in čakal. Nekje sem slišal, da moraš imeti roke na volanu, če te ustavijo policaji v Ameriki.
Tako sem čakal kakšnih pet minut v avtu z rokami na volanu in nisem upal nič narediti. Policaja počasi odpreta vrata in se z pištolo in baterijo v roki skrijeta za njih, kot v kakšnem filmu. Ker vidim, da se ne bosta približala, odprem okno in z obema rokama pomolim skozenj mednarodno vozniško dovoljenje. Končno se eden od policajev (drugi je se vedno za vrati in s pištolo meri vame) opogumi in pride do mene.
(odlomek; Foto: Janin)