Na letališču

  Milan Potočnik - Miami

Konec Julija se vračam iz Peruja. Iz Lime letim v Miami na Floridi od tam pa v Evropo. Problem se začne že v Limi. Peruanci namreč zahtevajo vizo za ZDA. Skušam jim povedati, da je ne rabimo več, pa o tem nočejo nič slišat. Poskušam jim povedati, da ne bom bival v ZDA, da sem samo v tranzitu, pa še vedno vztrajajo pri vizi. Povejo mi, da je edina možnost, da plačam trideset dolarjev. Seveda se temu uprem. Situacija postaja kritična, saj se odhod letala približuje,... No, na srečo eno uro zamuja. Končno popustim, saj bi sicer ostal tam, plačam jim trideset dolarjev, oni pa mi vzamejo potni list. Kot begunca me odpeljejo v letalo, potni list pa predajo stevardesi.
V Miamiju me pričaka uslužbenec Aero Peruja, prevzame moj potni list in me vodi do policijske kontrole na letališču. Policist mi postavi vprašanje na katerega odgovorim pritrdilno. Sem  še pod vtisom Peruja, zato odgovorim kar po špansko.
“Ti boš z mano lepo slovensko govoril,” mi odvrne policist, potomec slovenskih izseljencev.
(odlomek; Foto: Janin)