Bolivija 12 Čez Eno Uro, Ali Čez Šest Ur


 Trip je pa spet bil idealna priložnost za sklepanje poznanstev z nahrbtnikarji iz celega sveta. Tukaj sva z Nemcem ločila in vsak je šel svojo pot. Sam sem se po touru odpravil v Trinidad, bus pa naj bi bil ob 13:00. Iz izkušenj sem vedel, da bo zamuda, zato sem se bolj počasi napotil proti postaji. Ko sem postajo končno videl pred seboj, o avtobusu seveda ni bilo ne duha ne sluha. Tolažil sem se s tem, da sem imel vsaj karto rezervirano.

Na postaji sem vprašal kdaj avtobus pride, pa so mi rekli da ne vedo... :) Pa sem vprašal če mogoče ve, ali bo avtobus prišel čez eno uro, ali čez šest ur, mi je pa spet rekla da mi tega ne more povedati. Potem sem jo pa vprašal ali bus pride vsaj danes, mi je pa rekla, da danes bus sigurno da pride, da pa mi ne more povedati kdaj…

Edvin Ramić (se nadaljuje)