Bolivija FIX 4 Čuden Preblisk

Isla Del Sol
Šotor sem kupil nekaj dni pred potovanjem in ni bilo časa, da vidim kako se postavi. Sem rekel, da se bom že na poti naučil... :)) Najbrž ni potrebno razlagati, da je bilo samotno kampiranje na Isla del Sol, kjer daleč naokoli ni bilo žive duše na spregled, zanimivo doživetje samo po sebi.
 Pred spanjem sem se pozanimal kdaj gre trajekt s tega otoka (Isla Del Sol) nazaj za Copacabano in vsi so mi pridno zatrjevali da je ob osmih zjutraj. No, ko sem ves premražen in neprespan pospravil šotor in se napotil proti marini, sem že od daleč zagledal trajekt, kako se oddaljuje od otoka... (?!). Toliko o verodostojnosti domačinov oziroma o mojem razumevanju španskega jezika. Povprašal sem kdaj pelje naslednji trajekt, pa so mi rekli, da gre šele čez ene pet ur… No po mrzli noči bi se mi super prilegel en topel zajtrk in odpravil sem se, da si poiščem solidno gostilno, kjer bom na toplem preživel naslednjih pet ur in po možnosti tudi malo zadremal.

Vendar nekje na pol poti dobim čuden preblisk.

Edvin Ramić (se nadaljuje)