Iz Čila v Peru brez potnega lista 3


Prestavljen polet proti Evropi za konec potovanja

Aleksandra, lastnica hostla v Limi, naju je bila vesela, saj naju ni pričakovala. Da bi preveril, če imam prave dokumente za polet iz glavnega mesta Peruja, sva se s kolegom s taksijem podala proti pol ure oddaljenemu letališču. Ob 17. uri na letališču očitno ni bilo vzletov ali pristankov letal, zato sem o veljavnosti dokumentov lahko vprašal le peščico uslužbencev, ki pa so mi vsi po vrsti zatrjevali, da bom še isti dan lahko zapustil državo. Tako je menil tudi policijski inšpektor na letališču, zato sem se z olajšanjem že odpravljal nazaj proti hostlu. Tedaj pa sem za okencem agencije Varig, katere letalsko karto sem imel, zagledal uslužbenca. Povedal sem mu o izgubljenem potnem listu in pokazal dokumente. Pregledal je papirje in za mnenje vprašal sodelavce, ki so pravkar prišli na delo.
Povedal mi je, da danes ne bom mogel na letalo. Presenečen sem ga vprašal, če mi kak dokument manjka. 'Brez potnega lista kljub vsem potrdilom, ki jih imate, žal ne morete zapustiti države',


(odlomek; Foto: Janin)