Med Ekvadorjem in Perujem 2


Mozak mi je ze prej povedal menjalni tecaj, 3.5 sola za en dolar in takoj sem mu rekel, da hocem 35 solov. Ok mister, no problem. In mi izroci tri bankovce po 10 solov ter kovanec s stevilko 5. Dolarji so se vedno prebivali v mojem zepu, ko sem preverjal in stel denar (treba je preveriti "trdnost" vsake bankovca, le ti se znajo zelo hitro strgati, se posebej ce so ponarejeni).
Problem je nastal s kovancem, na katerem je pisalo 50 centavos, s tem da je bila nicla malo zabrisana. mozak me je vztrajno prepriceval, da je to 5 solov jest pa: no senhor. Na koncu mi je le dal kovanec za 5 solov in se hitro pobral.
Izkazalo se je, da sem tukaj menjal najbolje dolarje v sole, saj so bili povsod drugje menjalni tecaji slabsi. Ce bi mu uspela prevara pa bi me lepo opeharil. Slabse se je godilo moji sopotnici nekaj kilometrov naprej, ko se je odlocila zamenjati 5 USD po tecaju 3.5 sola za USD. Menjalec nekaj tipka na racunalnik in namesto 17,5 sola le ta prikaze 16.
Matevž
(se nadaljuje)